Пән |
География |
Мектеп: «Қараөзек ОМ » КММ |
|||||
күні |
19.04.2017 |
|
|||||
Сынып |
6 «А» |
Мұғалімнің есімі: Базар Индира |
|||||
Оқыту тілі |
қазақ тілі |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||
Тақырып |
Географиялық белдеулер |
||||||
Сабақты оқыту мақсаттары |
Географиялық белдеулер, оның саны мен түрлері және әр белдеудің өзіндік ерекшеліктері туралы біледі. Табиғат зоналары мен оның орналасу ерекшеліктеріне байланысты бөлінуі туралы мағлұмат алады.
|
||||||
Күтүлетін нәтиже: |
Барлық оқушылар орындай алады:
· Барлық оқушылар орындай алады: · Географиялық белдеулер туралы біледі. · Мұғалімнің көмегімен географиялық белдеудің саны туралы мағұлмат алады. |
||||||
|
Көпшілік оқушылар орындай алады: · Көпшілік оқушылар орындай алады: · Белдеулерді бір-бірімен байланысы туралы ажырата алады. · Географиялық шөлдер туралы біледі |
||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: · Көпшілік оқушылар орындай алады: · Белдеулерді бір-бірімен байланысы туралы ажырата алады. · Географиялық шөлдер туралы біледі |
||||||
Тілдік мақсаттар |
Дағдыларды дамыту: Оқушының осы сабақ тақырыбын, танымдық іс-әрекетінің мақсатын анықтай білуін дамыту. Талқылау кезінде «қайда?», «неге?», «не үшін?»,«бұл немен байланысты?», «егер..., не болады?», деген сұрақтарды еске түсіру сөздерімен ықпалдасу. Сыни тұрғысынан ойлауды дамыту. Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: зерттеу тақырыбы, сұрақтар, белдеулер экваторлық , тропиктік, саванна, «суб» т.б Талқылауға арналған сұрақтар: |
||||||
«Табиғатқа саяхат» әдісі арқылы схемасын салып, сипаттап және маңыздылығын постерге түсіріп қорғайды |
|||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: постер қорғау. Анықтамалар жазу |
|||||||
айтылым бойынша ұсыныстар |
|||||||
тыңдалым бойынша видеоролик көрсету |
|||||||
Өткен сабақтардан алған білім |
Географиялық кешен туралы. |
||||||
Жоспарланған уақыт мөлшері |
Жопарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
Екі шеңбер» . Оқушылар бір екіге саналады.Сыртқы және ішкі шеңбер құрады.Оқушылар шеңбер ішінде сағат тілімен бағыттас, ал сыртқы шеңбер оған қарама қарсы қозғала отырып бүгінгі күнге сәттілік тілейді 2.Топқа бөлу түрлі мозайка арқылы Үй тапсырмасын сұрау: «Сұрақ менен жауап сізден» әдісі бойынша 1.Жылдық жауын-шашын мөлшері бірдей нүктелерді қосатын сызықтар қалай аталады 2.Топырақ дегенміміз не? 3.Тәулігіне бағытын өзгертетін жел 4.Атмомосфераның ең төменгі қабаты қалай аталады? 5.Литосфера дегеніміз не? 6.Муссон дегенміз не? 7.Бриз деген не? 8.Изобара дегеніміз не? 9.Изогиета дегенімізне? |
музыка ойнап тұрады.
Сабақтың презентация сы Физикалық география -6 сынып Ә. Бірмағамбетов, К. Мамырова
интернет ресурстары |
|||||
Сабақтың ортасы
|
1-тапсырма «Табиғатқа саяхат» әдісі арқылы мәтінмен жұмыс Видео ролик арқылы 1-топ.Экваторлық және субэкваторлық белдеулер. 2-топ.Тропиктік және субтропиктік белдеулер. 3-топ. Қоңыржай белдеу.
|
Слайд
Оқулық. Дәптер. Карталар үлестірмелі маиериал
|
|||||
|
2-тапсырма 1-топ «Бұл зона өсімдік өсуге тым қолайсыз.Мұнда мүк, қына және бұталар өседі. Жазда ауаның топыраққа жақын қабаты жылынатындықтан бұталар жер бетіне төселіп немесе ұйлығып өседі.» (тундра) 2-топ «Бұл зона жануарлар түріне өте бай. Мұнда терісі бағалы аңдардан тиін, түлкі, бұлғын; жыртқыштардан қоңыр аю, сілеусін, қасқыр; тұяқтылардан бұлан, елік мекендейді. (орман зонасы) 3-топ «Бұл зонаның табиғат жағдайлары барынша қатал. Жазда + 500 С ыстық, қыста- 300С суық аяздар байқалады. Жауын-шашын 100-200 мм шамасында. Жануарлардан ақбөкен,қарақұйрық , сонымен қатар ұсақ кемірушілер,жыландар, кесірткелер көп. ( Шөл зонасы) 3-тапсырма Сипаттамада берілген табиғат зонасын анықтау. Су табиғатта бір мезгілде ..... түрлі күйінде кездеседі. Жер суының негізгі көзі жауын-шашын суы Жер астынынан шығатын және жаңа қасиетке ие болған суды- минералды су Тұщы судың бір көзі-өзен Өзеннің басталар жерін, бастау деп атаймыз. Ең үлкен көл Каспий Байкал көлі –ең терең көл. 4-тапсырма. Суреттік диктант гидросфера,биосфера , литосфера, атмосфера экваторлық белдеу
тропиктік белдеу қоңыржай белдеу
Артикалық белдеу 5-тапсырма Сәйкестік тест
|
Слайд арқылы |
|||||
Аяқталуы
|
Рефлекция: Чемодан, еттартқыш, себет |
||||||
Қосымша мағлұматтар |
|||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыстар, қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
Видио ролик және мәтін арқылы жұмыс жасап, постерлерді қорғайды Диалог әдісімен өзіндік пікірін білдіреді.
|
Физика, география экология
Экологияны қорғауға, СӨС сақтауға дағдыландыру . |
|||||
Рефлексия
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? - Бүгін оқушылар не білді? - Сыныптағы ахуал қандай болды? - Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? - Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз) Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Қорытынды бағамдау Сабақта оқушылардың ЫАҚ барысында байқағаным алдынғы сабаққа қарағанда оқушылар ұйымдасқан түрде өтті. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Жұптық жұмыста 2. Cәйкестендіру тест
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? 1: Уақытты үнемді пайдалану 2: Оқушылардың бір бірін топта бағалауы. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Оқушыларымның С деңгейдегі оқушымның постер қорғағанда қызығып өзі жасағанын байқадым. Сонымен қоса ол өзі жасаған жұмысына қысқаша қортынды жасады. А және В деңгейіндегі оқушыларым суреттік диктант шешуде алғырлық танытты.
|
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
|
|||||||
|