Текст
Сабақты орыс тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Н.Ж.Сагиева жүргізді, жоғары әдістемелік деңгейде өтті. Сабақ мақсатына сәйкес сабағын құрылымдады. Мұғалім сабақта сабырлы, іскерлік ахуал қалыптастыра білді. Сабақтың тақырыбы проблемалық-ізденіс диалогы арқылы ұсынылды, оған сыныптағы барлық дерлік оқушылар қатысты. Мұғалім тапсырмаларды орындауда бақылаудың әртүрлі түрлерін қолданды: өзін-өзі бақылау, жұптық жұмыс – өзара бақылау.Балалардың сабақта орындаған практикалық тапсырмалары сабақтың кезеңдері бойынша қиындық дәрежесіне сәйкес болды. Мұғалім оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеріп, олардың іс-әрекетінің нәтижесіне тек жағымды сипаттама беріп отырды, бұл балалардың белсенділігін арттырды.