«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Қараөзек ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Общеобразовательная школа Караозек отдела образования по Буландинскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Нәтиже сабақ "Оқу құралдары"

29.01.2018

Сабақ:

Қазақ тілі

Мектеп: Қараөзек

орта мектебі

 

Күні:28.11.2017.

Ұстаз:Сагнаева Э.Д.

 

СЫНЫП:

2-сынып

                       Қатысқандар:

Қатыспағандар:

 

Оқу мақсаттары

Оқу құралдарын біледі, түсінеді, шағын әңгіме құрастырып,өз ойларын

жеткізіп, сұхбаттаса алады.

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар :

Оқу құралдарын атайды,көрсетеді, ажырата 

алады.

Көптеген оқушылар:

Оқу құралдарының атауларымен  сөз

тіркесі және сөйлем құрай алады.

Кейбірі:

Суреттер бойынша шағын әңгіме құрастырып,өз ойын жеткізеді,

сұхбаттаса  алады.

 

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

-айтады, тыңдайды, түсіндіреді, әңгімелейді, пікірлеседі.

 

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Қаламсауыт, ұштауыш,желім,бояу,ермексаз.

 

Көрнекі-құралдар:

Интербелсенді тақта,суреттер,портрет,алтын сандық.

 

 

Басы

оқушыларға жағымды әсер туғызу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасы

0-6 минут

Оқушыларды шаттық  шеңберіне  тұрғызып,көңіл-күйлерін көтеру

мақсатында  «Сиқырлы айна» ойынын

ойнату.

 

«Сиқырлы із» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру.

 

 

 

Бағалау  (екі жұлдыз бір тілек)

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соңы

7-20 минут

Дымбілместің

(незнайка)келуі.Дымбілместің сөзі:

Кешірініз ,мұғалім! Менің сөмкемді көрмедіңіз бе?Мұғалімнің сөзі:Мынау сенің

сөмкең бе?Дымбілмес:Иә,бұл менің сөмкем.Мұғалім:Міне алағой,неге сөмкеңде

ештеңе жоқ?Дымбілмес ( білмеймін деп,басын жерге

түсіреді).Мұғалім:Балалар,айтыңдаршы

незнайканың сөмкесінде нелер жоқ?Дұрыс айтасыңдар, «Оқу құралдары» ендеше

біз  бүгінігі сабағымызда оқу құралдары

тақырыбын пысықтаймыз.Сабағымызда  оқу

құралдары тарауын  пысықтауға

арналған  әр-түрлі қызықты тапсырмалар

орындаймыз.Ал ендеше незнайка төрге шық.Оқу құралдарының не үшін қажет екенін

сен де біліп ал.

Стикерлермен топқа бөліну. (

Жүрек пен күннің суреттерін салу арқылы)

 

«Таяқ тастау» ойыны.1-айналым.Ортаға

шеңберге тұрып,таяқты бір-біріне жылдам тастау арқылы оқу құралдарын атап

шығады (бір сөзден: қалам, дәптер, қарындаш) 2-айналым.Оқу құралдарының

атауларымен сөз тіркестерін және сөйлемдер құрау.Мысалы:екі қалам, жасыл

дәптер,менде қызыл қарындаш  бар.3-айналым.

Мұғалімнің командасын ым-ишарамен көрсету. - кітап оқы, -қайшымен қи,

-дәптерді аш, -қарындашты ұшта, -бормен тақтаға жаз,күнделікті әпер т.б.

 

Бағалау ( бас бармақ)

 

Сергіту сәті 

«Төрт қадам алға»

 

«Сөмкеңде не бар?»

дидактикалық рөлдік ойыны. Үстелге оқу құралдарынан өзге бірнеше бөгде заттар орналастырылады. Бір

оқушы қолына сөмкесін алып,

2-оқушының (мұғалім) нұсқауы бойынша оқу құралдарын

тауып, атай отыра сөмкесіне салады.

Бағалау( смайликтермен

бағалау)

«Тапқыр болсаң,тауып көр!»

( Әр-түрлі жазба жұмыстарын орындайды.106-бет сөзжұмбақ

шешу.Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі қажетті сөздерді қойып,жазу.)

Бағалау ( бас бармақ)

30-40 минут

 

«Алтын сандық» (үштілділік) оқу

құралдарының атауларын үш тілде айту).

 

 

«Ойлы болсаң,озып көр!» ( 

«Кітап дүкенінде », сұхбаттасу). Суреттер мен сөздерді  сәйкестендіру арқылы жұпқа бөлінеді.

 

Бағалау ( екі жұлдыз бір тілек)

 

Кері байланыс

«Мейрамхана»

 

 

Просмотров: 495

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст