Сабақ: Қазақ тілі |
Мектеп: Қараөзек орта мектебі |
| |
Күні:28.11.2017. |
Ұстаз:Сагнаева Э.Д. |
| |
СЫНЫП: 2-сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
Оқу мақсаттары |
Оқу құралдарын біледі, түсінеді, шағын әңгіме құрастырып,өз ойларын жеткізіп, сұхбаттаса алады. |
| |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар : Оқу құралдарын атайды,көрсетеді, ажырата алады. Көптеген оқушылар: Оқу құралдарының атауларымен сөз тіркесі және сөйлем құрай алады. Кейбірі: Суреттер бойынша шағын әңгіме құрастырып,өз ойын жеткізеді, сұхбаттаса алады. |
| |
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: -айтады, тыңдайды, түсіндіреді, әңгімелейді, пікірлеседі. |
| |
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Қаламсауыт, ұштауыш,желім,бояу,ермексаз. |
| ||
Көрнекі-құралдар: |
Интербелсенді тақта,суреттер,портрет,алтын сандық.
|
| |
Басы оқушыларға жағымды әсер туғызу.
Үй тапсырмасы |
0-6 минут Оқушыларды шаттық шеңберіне тұрғызып,көңіл-күйлерін көтеру мақсатында «Сиқырлы айна» ойынын ойнату.
«Сиқырлы із» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру.
Бағалау (екі жұлдыз бір тілек) |
| |
Ортасы
Соңы |
7-20 минут Дымбілместің (незнайка)келуі.Дымбілместің сөзі: Кешірініз ,мұғалім! Менің сөмкемді көрмедіңіз бе?Мұғалімнің сөзі:Мынау сенің сөмкең бе?Дымбілмес:Иә,бұл менің сөмкем.Мұғалім:Міне алағой,неге сөмкеңде ештеңе жоқ?Дымбілмес ( білмеймін деп,басын жерге түсіреді).Мұғалім:Балалар,айтыңдаршы незнайканың сөмкесінде нелер жоқ?Дұрыс айтасыңдар, «Оқу құралдары» ендеше біз бүгінігі сабағымызда оқу құралдары тақырыбын пысықтаймыз.Сабағымызда оқу құралдары тарауын пысықтауға арналған әр-түрлі қызықты тапсырмалар орындаймыз.Ал ендеше незнайка төрге шық.Оқу құралдарының не үшін қажет екенін сен де біліп ал. Стикерлермен топқа бөліну. ( Жүрек пен күннің суреттерін салу арқылы)
«Таяқ тастау» ойыны.1-айналым.Ортаға шеңберге тұрып,таяқты бір-біріне жылдам тастау арқылы оқу құралдарын атап шығады (бір сөзден: қалам, дәптер, қарындаш) 2-айналым.Оқу құралдарының атауларымен сөз тіркестерін және сөйлемдер құрау.Мысалы:екі қалам, жасыл дәптер,менде қызыл қарындаш бар.3-айналым. Мұғалімнің командасын ым-ишарамен көрсету. - кітап оқы, -қайшымен қи, -дәптерді аш, -қарындашты ұшта, -бормен тақтаға жаз,күнделікті әпер т.б.
Бағалау ( бас бармақ)
Сергіту сәті «Төрт қадам алға»
«Сөмкеңде не бар?» дидактикалық рөлдік ойыны. Үстелге оқу құралдарынан өзге бірнеше бөгде заттар орналастырылады. Бір оқушы қолына сөмкесін алып, 2-оқушының (мұғалім) нұсқауы бойынша оқу құралдарын тауып, атай отыра сөмкесіне салады. Бағалау( смайликтермен бағалау)
«Тапқыр болсаң,тауып көр!» ( Әр-түрлі жазба жұмыстарын орындайды.106-бет сөзжұмбақ шешу.Көп нүктенің орнына жақша ішіндегі қажетті сөздерді қойып,жазу.) Бағалау ( бас бармақ) 30-40 минут
«Алтын сандық» (үштілділік) оқу құралдарының атауларын үш тілде айту).
«Ойлы болсаң,озып көр!» ( «Кітап дүкенінде », сұхбаттасу). Суреттер мен сөздерді сәйкестендіру арқылы жұпқа бөлінеді.
Бағалау ( екі жұлдыз бір тілек)
| ||
Кері байланыс |
«Мейрамхана»
| ||