2015-2020 оқу жылындағы әдістемелік жұмысты талдау.
« Қараөзек ауылының жалпы білім беретін мектебі»КММ әдістемелік тақырыбының сәтті орындауын, оның аяқталуы жөнінде тәжірибемен бөлісу болады. Сонау 5 жыл бұрын пед. кеңестің шешімімен «Мұғалімнің пед тәжірибелігін арттыру» боп бекітілген, бірақ білім саясатының жаңа бағыты алғанына байланысты біз 2016-2017 оқу жылында осы алған тақырыпқа өзгеріс енгізуді жөн көрдік. Яғни «Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында педагогикалық шеберлікті арттыру » деп бекіттік. Осы тақырыпты жүзеге асыру үшін әр жылға мақсат пен міндеттер жасалды. Мақсаты: Жаңартылған білім бағдарламасы жағдайында білім берудің жаңа сапасына қол жеткізуді қамтамасыз ететін педагог кадрлардың кәсіби құзыреттілігін жүйелі дамытуды әдістемелік қолдауды көрсету.
2015-2020 оқу жылынан бастап әдістемелік жұмыс келесі міндеттерді орындауға бағытталды:
2015-2020 оқу жылына арналған тапсырмалар:
1. Курстық даярлықтан өту арқылы педагогикалық шеберлікті арттыру.
2. Білім алушылардың оқуға деген ынтасын және білім беру процесіне тартылуын арттыруды қамтамасыз ететін оқыту мен тәрбиелеудің белсенді нысандары мен әдістерін, білім беру технологиялары мен интернет-ресурстарын енгізу негізінде, оқу сабақтарын оқыту сапасын қамтамасыз ету үшін жағдайлар жасау.
3.Білім алушылардың тұлғасын дамыту факторы ретінде жобалық және зерттеу қызметін меңгеру бойынша мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру.
4. Жеке, жұптық, топтық жұмыс түрлері және сын тұрғысынан бағалау арқылы кері байланыс берудің тиімді дағдыларын жетілдіру.
5. Сабақты зерттеу арқылы шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің оң тәжірибесін жинақтау және тарату.
Қойылған міндеттерді шешу үшін мынадай жағдайлар жасалды:
Қойылған міндеттерді шешу шарттары:
1. Кабинеттердің материалдық-техникалық базасын жақсарту бойынша іс-шаралар өткізілді.
2. Негізгі пәндер бойынша білімнің іргетасын қалауға,білім беру стандарттарын, меңгеру деңгейін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін оқу жоспары жасалып,бекітілді.
3.Оқушылардың денсаулығы мен салауатты өмір салтын сақтауды қамтамасыз ету бойынша жұмыс жүйесі құрылды.
4. Тиімді жұмыс шарттарының бірі ретінде ҚЖМ жүйесі құрылды.
5. Әдістемелік бірлестіктер бекітілген әдістемелік тақырыптарға, мектеп мәселелеріне сәйкес нақты жоспарлар бойынша жұмыс істеді.
6. Мектептің әдістемелік кеңесінің, педагогикалық кеңестің жұмыс жоспарлары жасалды және бекітілді.
Әдістемелік жұмыстың негізгі қағидалары :
* Жеке,топтық және фронтальды жұмыс түрлерінің оңтайлы үйлесімі.
* Мектептің әдістемелік дәстүрлерін дамыту.
* Педагогтердің кәсіби санасының өсуін қамтамасыз ететін қызметтің инновациялық түрлерін іздеу және енгізу.
* Әдістемелік жұмыстың нәтижелілігін бағалау кезінде жұмыстың сапалық көрсеткіштерін пайдалану:
- мектепте жаңа қызметкерлерді бейімделу деңгейі;
- мұғалімдердің кәсіпқойлығының өсуі және мектеп алдында тұрған міндеттерді шешуге дайындығы;
- мұғалімдердің теориялық білімді меңгеруі;
- білім беру бағдарламасын әдістемелік қамтамасыз ету сапасы;
- мұғалімдердің өз әріптестерінің неғұрлым құнды тәжірибесін игеруі;
- мұғалімдердің кәсіби өзін-өзі дамытуға қабілеттілігі.
Талдау объектілері
- қызметтің негізгі бағыттарының мазмұны;
- мектептің әдістемелік тақырыбымен жұмыс;
-мектептің әдістемелік бірлестіктерінің жұмысы;
- тәжірибені жинақтау;
- педагогикалық кадрлармен жұмыс нысандары;
-педагогтердің ғылыми - зерттеу, инновациялық жұмысы;
- мұғалімдердің педагогикалық кеңестердің, семинарлардың, байқаулардың, пәндік онкүндіктердің, аудандық ,облыстық, республикалық іс - шаралардың жұмысына қатысуы;
- педагогтердің заманауи білім беру технологияларын пайдалануы;
- мұғалімдердің өз әріптестерінің, аудан, облыс педагогтарының тәжірибесін практикалық пайдалануы.
Мектепте оқытудың жоғары деңгейін қамтамасыз етуге, жеке тұлға үшін жағдай жасауға, қабілетті, жоғары білікті педагогикалық ұжым жұмыс істейді.
2020-2021 жылдарға арналған мұғалімдердің сапалық құрамы
|
Барлық педагогтар |
Жоғары білімді |
Орта арнаулы |
ЖОО-да сырттай оқу |
2015-2016 оқу жылы |
42 |
31 |
11 |
2 |
2020 -2021 оқу жылы |
41 |
36 |
5 |
4 |
2020-2021 жылдар санаты бойынша мұғалімдердің сапалық құрамы
|
Барлық педагогтар |
Жоғары санатты |
Бірінші санатты |
Педагог сарапшы |
Екінші |
Педагог модератор |
Санатсыз |
% |
2015-2016 |
42 |
3 |
13 |
|
7 |
|
19 |
38% |
2020 -2021 |
41 |
4 |
3 |
17 |
3 |
7 |
7 |
58% |
2020-2021 жылдары қайта даярлау курстарынан өтетін мұғалімдердің сапалық құрамы
Оқу жылы |
Барлық педагогтар |
ОСО курстары |
Пәндік |
Деңгейлік |
Жаттықтырушы тәлімгерлік |
Үйлестірушілер |
2015-2016 |
42 |
2 |
42 |
6 |
|
|
2020-2021 |
41 |
41 |
41 |
12 |
3 |
1 |
Әдістемелік жұмысты іске асыру:
-мұғалімдермен олардың әдістемелік деңгейін анықтау мақсатында әңгімелесу, оқу жылына мақсат қою;
- пәндер бойынша жұмыс бағдарламаларын сараптау;
- педагогикалық кеңес;
- оқу пәндері бойынша оқу-әдістемелік қамтамасыз етуді келісу;
- МС отырыстары, ӘБ отырыстары;
- педагог кадрларды аттестаттау жөніндегі іс - шаралар жоспары;
- шығармашылық топтардың жұмыс жоспары;
-бейімделу кезеңінде 5 - сынып мұғалімдерінің сабақтарына қатысу;
- педагогикалық қиындықтары бар мұғалімдердің сабақтарына қатысу;
- дарынды балалары бар мұғалімдер жұмысының нәтижелілігін қадағалау;
- мектепішілік, аудандық, облыстық байқауларға қатысу; - сырттай ,күндізгі және қашықтықтан өткізілетін олимпиадалар мен конкурстарға қатысу;
- аттестатталатын мұғалімдердің мектепішілік бақылау жоспары бойынша сабақтарына, сынып сағаттарына және сыныптан тыс іс - шараларына қатысу;
- озық педагогикалық тәжірибені насихаттау;
Әдістемелік жұмыстың формалары:
- Тақырыптық педагогикалық кеңестер
-мұғалімдердің өздігінен білім алу тақырыптары бойынша жұмысы
-әдістемелік бірлестіктер
-ашық сабақтар,
-талдау-өзара қатысу және сабақты талдау, коучингтер.
Мектептегі әдістемелік жұмыстың нәтижелерін бағалау критерийлері: (сауалнама)
• педагогтердің өз қызметіне қанағаттану көрсеткіші 61% құрайды;
• педагогтердің 98%-ы мектептегі жағымды психологиялық - педагогикалық ахуалды атап өтеді;
• педагогтердің шығармашылық пен инновацияларға жоғары қызығушылығы - 91%;
• оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін меңгеру-91%;
• оқушыларды оқыту мен тәрбиелеу сапасының оң динамикасы-56%;
• кәсіби белсенділіктің жоғары деңгейі-81%;
• озық педагогикалық тәжірибені уақтылы тарату-45%;
• біліктілікті арттырудың сапалы ұйымдастырылған жүйесі-90% .
Мұғалімдердің әдістемелік және кәсіби шеберлігінің оң динамикасы айқын, оны келесі фактілер дәлелдейді:
• мұғалімдердің педагогикалық және әдістемелік тәжрибелерімен бөлісу ниеті белсенді болды;
• мұғалімдердің әдістемелік жинақтары толтырылуда;
• мектептің барлық мұғалімдері мектептің әдістемелік жүйесіне тартылған. ӘБ отырыстарының тақырыптары.
Жалпы қорытындылар:
1. Барлық әдістемелік жұмыс мұғалімнің педагогикалық шеберлігінің өсуіне, оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыруға ықпал етті; педагогикалық ұжымның 58% - ын жоғары кәсіби шеберлігі бар, жоғары және бірінші біліктілік санаттары бар тәжірибелі мұғалімдер құрайды;
2. Соңғы 5 жылда педагогтердің 100% - ы өз біліктіліктерін арттырды, қашықтықтан оқыту курстары арқылы біліктілікті арттыру бойынша мұғалімдердің белсенділігінің артты.
3.Оқушылар кәсіби сайыстарға белсенді қатысады;
4 пәндік олимпиадаларға дайындық тиісті деңгейде жүргізіледі;
5. Мектеп педагогтері аудандық және облыстық деңгейде жұмыс тәжірибесін жинақтауға нашар ынталандырылған.
6. 2015-2020 оқу жылында білім беру мазмұнын жаңарту және жетілдіру бойынша қойылған міндеттер