«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Қараөзек ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учереждение "Общеобразовательная школа Караозек отдела образования по Буландинскому району управления образования Акмолинской области"

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Балаларды электр заттарынан қорғау – өте маңызды»

22.09.2025

Қараөзек ауылының ЖОББМ «Балаларды электр заттарынан қорғау – өте маңызды» тақырыбында  қауіпсіздікті сақтау жөнінде іс -шара өткізді. Үйде немесе мектепте электр құралдарымен дұрыс жұмыс істемеген жағдайда балаларға үлкен қауіп төнуі мүмкін. Сондықтан төмендегі қауіпсіздік ережелерін есте сақтау керек:

Балаларды электрден қорғау жолдары:

1. Розеткаларды жабу
– Арнайы қауіпсіздік қақпақтарын пайдалану.
– Бос тұрған розеткаларды таспамен немесе қақпақпен жабу.

2. Электр құралдарын дұрыс қолдану
– Балаларға электр құралдарын (шаш кептіргіш, үтік, шәйнек т.б.) жалғыз қолдануға рұқсат бермеу.
– Су қолмен электр құралын ұстауға болмайтынын түсіндіру.

3. Сымдарды қорғау
– Жерде жатқан немесе бүлінген сымдарды балалардың қолы жетпейтіндей етіп жинау.
– Сымдардың үзіліп қалмауын қадағалау.

4. Ылғал жерден аулақ болу
– Су құйылып тұрған бөлмеде (жуынатын, ас бөлме) электр құралын пайдаланбау.
– Ылғал қолмен розеткаға немесе сымға жақындамау.

5. Арнайы түсіндіру жұмыстарын жүргізу
– Балаларға электрдің қауіпті екенін ертегі, бейнежазба, сурет арқылы түсіндіру.
– «Электр – көзге көрінбейтін, бірақ өте қауіпті күш» екенін айту.

6. Үйде қауіпсіздік дағдыларын қалыптастыру
– Электр құралын қосқанда жанында ересек болуын талап ету.
– Ойыншықты немесе бөгде затты розеткаға салуға болмайтынын қатаң айту.

7. Төтенше жағдай ережелері
– Электр тоқ ұрса, бірден қолмен тартпай, ағаш затпен ажырату керегін үйрету.
– Балаларға «102, 103» сияқты шұғыл қызмет нөмірлерін жаттату.

📌 Қорытынды:
Балаларды электр заттарынан қорғау үшін түсіндіру жұмыстары жүргізілді

/public/files/2025/9/22/220925_184811_ace-scanner20250922-1.pdf

Просмотров: 61


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст